היום נפתח סבב המו״מ החמישי בין ישראל ללבנון בוושינגטון, ארה״ב מביעה תסכול משותף
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- בבוקר ה‑23 ביוני 2026 נפתח הסבב החמישי של משא ומתן בין נציגי מדינת ישראל לבין נציגי הרפובליקה הלבנונית.
- הפגישות נערכו בוושינגטון, כאשר נציגי ארצות הברית שימשו כמארחים וכמתווכים בתהליך.
- הצדדים מתכוננים לדון בנושאים מרכזיים הקשורים למתיחות בגבול ובשאלות ביטחוניות משותפות.
- הדובר האמריקאי הביע תסכול משותף עם שני הצדדים עקב חוסר התקדמות משמעותית במו״מ הקודמים.
- המשא ומתן נועד לקדם הסדר שיביא ליציבות אזורית ויפתור את המחלוקות המתמשכות בין ישראל ללבנון.
מקורות (4)
- כאן חדשות
- ערוץ 7
- מעריב
- Ynet
טוען תגובות...