היום נפתח סבב המו״מ החמישי בין ישראל ללבנון בוושינגטון, ארה״ב מביעה תסכול משותף

חדש עודכן פוליטיקה 4 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • בבוקר ה‑23 ביוני 2026 נפתח הסבב החמישי של משא ומתן בין נציגי מדינת ישראל לבין נציגי הרפובליקה הלבנונית.
  • הפגישות נערכו בוושינגטון, כאשר נציגי ארצות הברית שימשו כמארחים וכמתווכים בתהליך.
  • הצדדים מתכוננים לדון בנושאים מרכזיים הקשורים למתיחות בגבול ובשאלות ביטחוניות משותפות.
  • הדובר האמריקאי הביע תסכול משותף עם שני הצדדים עקב חוסר התקדמות משמעותית במו״מ הקודמים.
  • המשא ומתן נועד לקדם הסדר שיביא ליציבות אזורית ויפתור את המחלוקות המתמשכות בין ישראל ללבנון.

מקורות (4)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות