ארה״ב מצמצם נוכחות מטוסי תדלוק בנתב״ג לבקשת ישראל, מעבירם למקומות אחרים, כמות הכוחות ללא שינוי

חדש עודכן ביטחון 3 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • ארצות הברית החליטה לצמצם את פעילות מטוסי התדלוק שלה בנמל התעופה בן‑גוריון.
  • הצעד נלקח בתגובה לבקשה שהוגשה על ידי ממשלת ישראל.
  • המטוסים שהופעלו עד כה יועברו למקומות אחרים, בעוד שמספר הכוחות האמריקאיים המוצבים במדינה נשאר ללא שינוי.
  • ההעברה החלה לאחר דיווחים משותפים של גורמי הביטחון האמריקאיים והישראליים.
  • הצמצום נועד להתאים את נוכחות הצבא האמריקאי לדרישות הביטחון של ישראל.

מקורות (3)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות