ארה״ב מצמצם נוכחות מטוסי תדלוק בנתב״ג לבקשת ישראל, מעבירם למקומות אחרים, כמות הכוחות ללא שינוי
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- ארצות הברית החליטה לצמצם את פעילות מטוסי התדלוק שלה בנמל התעופה בן‑גוריון.
- הצעד נלקח בתגובה לבקשה שהוגשה על ידי ממשלת ישראל.
- המטוסים שהופעלו עד כה יועברו למקומות אחרים, בעוד שמספר הכוחות האמריקאיים המוצבים במדינה נשאר ללא שינוי.
- ההעברה החלה לאחר דיווחים משותפים של גורמי הביטחון האמריקאיים והישראליים.
- הצמצום נועד להתאים את נוכחות הצבא האמריקאי לדרישות הביטחון של ישראל.
מקורות (3)
- חדשות מהשטח
- IL חדשות ישראל
- אהרון ידיעות
טוען תגובות...