הורים של לוחמי הקומנדו בלבנון שלחו מכתב חריף לנתניהו, כ״ץ ולרמטכ״ל ודורשים תשובות
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- ההורים של לוחמי יחידת הקומנדו שהשתתפו במבצע בלבנון שלחו מכתב חריף לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יאיר קציר ולראש המטה הכללי של צה״ל.
- במכתב הם דורשים לקבל תשובות מפורטות לגבי החלטות שהתקבלו לפני ובמהלך המבצע, כולל נימוקי ההשתתפות וההשלכות על חיי הלוחמים.
- ההורים מציינים כי חוסר השקיפות וההסברים המוגבלים גרמו להם לעצב עמוק ולחוסר אמון בתהליכי קבלת ההחלטות הצבאיות.
- הפנייה נשלחה במועד קרוב למועד פרסום המידע על ההפסדים והפציעות של הלוחמים, מה שמעלה שאלות על ניהול המבצע וההכנה הלוגיסטית.
- ההורים קראו לממשלה ולצבא להבהיר את המדיניות העתידית ביחס למבצעים בלבנון ולוודא כי לא יחזור מצב של חוסר מידע למשפחות הלוחמים.
מקורות (2)
- ניצן שפירא
- חדשות מהשטח
טוען תגובות...