הורים של לוחמי הקומנדו בלבנון שלחו מכתב חריף לנתניהו, כ״ץ ולרמטכ״ל ודורשים תשובות

חדש ביטחון 2 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • ההורים של לוחמי יחידת הקומנדו שהשתתפו במבצע בלבנון שלחו מכתב חריף לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יאיר קציר ולראש המטה הכללי של צה״ל.
  • במכתב הם דורשים לקבל תשובות מפורטות לגבי החלטות שהתקבלו לפני ובמהלך המבצע, כולל נימוקי ההשתתפות וההשלכות על חיי הלוחמים.
  • ההורים מציינים כי חוסר השקיפות וההסברים המוגבלים גרמו להם לעצב עמוק ולחוסר אמון בתהליכי קבלת ההחלטות הצבאיות.
  • הפנייה נשלחה במועד קרוב למועד פרסום המידע על ההפסדים והפציעות של הלוחמים, מה שמעלה שאלות על ניהול המבצע וההכנה הלוגיסטית.
  • ההורים קראו לממשלה ולצבא להבהיר את המדיניות העתידית ביחס למבצעים בלבנון ולוודא כי לא יחזור מצב של חוסר מידע למשפחות הלוחמים.

מקורות (2)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות