הפעם החמישית של משא ומתן ישראל‑לבנון נפתחת בוושינגטון בתיווך ארה״ב

חדש פוליטיקה 2 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • נציגי ממשלת ישראל וגורמי ממשלת לבנון החליטו לקיים את סבב המשא ומתן החמישי במרכז וושינגטון, תחת חסות משרד החוץ האמריקאי.
  • המפגשים נערכים בתיווך של ארצות הברית, כאשר דוברי החוץ האמריקאי משמשים כמגשרים בין שני הצדדים.
  • הסבב נפתח במועד קרוב למועד פרסום, לאחר סדרה של פגישות קודמות שנערכו בירושלים ובביירות.
  • המטרה המרכזית של השיחות היא להגיע להסדר קבוע על גבול הצפון ולמנוע סכסוכים עתידיים בין ישראל לחיזבאללה.
  • נציגי שני המדינות הביעו תקווה שהדיונים בוושינגטון יובילו להסכם שמקדם יציבות אזורית ויביא להפסקת האש המתמשכת.

מקורות (2)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות