חדשות חמות

המפכ״ל תומך במפקד תחנת בני‑ברק ומגבה את השוטרים לאחר דרישת השר בן‑גביר לפיטוריו בעקבות הפגנה בכביש 4

חדש עודכן ביטחון 7 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • ב‑17 ביוני 2026 חבורת חרדים קיצונית ערכה הפגנה שהחסימה את כביש 4 בקרבת בני ברק, מה שהשפיע על תנועת הרכב וגרם להפרת סדר ציבורי.
  • סנ״צ יובל שביט, מפקד תחנת בני ברק‑רמת גן, נצפה במצלמות כשהוא מושך אחד המפגינים, פעולה שהובילה לביקורת רחבה ולדרישת השר איתמר בן‑גביר לפיטוריו.
  • שר הביטחון הלאומי, איתמר בן‑גביר, שלח למפכ״ל המשטרה מכתב שבו הודיע על כוונתו לשקול פיטורין קבועים של השוטר במטרה למנוע חריגות משטרתיות בעתיד.
  • מפכ״ל המשטרה, דני לוי, פגש במפקד התחנה, קיבל את ההסבר על האירועים וקבע כי במצב החירום נדרשה תגובה משטרתית משמעותית, והביע את תמיכתו במפקדים ובשוטרים הפועלים לשמירת הציבור.
  • לוי הורה על עריכת חקירה מקצועית ולמידת לקחים מהאירוע, והוסיף כי אם תתברר הפרת נהלים תינקטנה צעדים משמעתיים קשים.

מקורות (7)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות