המפכ״ל תומך במפקד תחנת בני‑ברק ומגבה את השוטרים לאחר דרישת השר בן‑גביר לפיטוריו בעקבות הפגנה בכביש 4
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- ב‑17 ביוני 2026 חבורת חרדים קיצונית ערכה הפגנה שהחסימה את כביש 4 בקרבת בני ברק, מה שהשפיע על תנועת הרכב וגרם להפרת סדר ציבורי.
- סנ״צ יובל שביט, מפקד תחנת בני ברק‑רמת גן, נצפה במצלמות כשהוא מושך אחד המפגינים, פעולה שהובילה לביקורת רחבה ולדרישת השר איתמר בן‑גביר לפיטוריו.
- שר הביטחון הלאומי, איתמר בן‑גביר, שלח למפכ״ל המשטרה מכתב שבו הודיע על כוונתו לשקול פיטורין קבועים של השוטר במטרה למנוע חריגות משטרתיות בעתיד.
- מפכ״ל המשטרה, דני לוי, פגש במפקד התחנה, קיבל את ההסבר על האירועים וקבע כי במצב החירום נדרשה תגובה משטרתית משמעותית, והביע את תמיכתו במפקדים ובשוטרים הפועלים לשמירת הציבור.
- לוי הורה על עריכת חקירה מקצועית ולמידת לקחים מהאירוע, והוסיף כי אם תתברר הפרת נהלים תינקטנה צעדים משמעתיים קשים.
מקורות (7)
- וואלה
- חדשות ישראל
- ישראל היום
- ערוץ 7
- Ynet
- ערוץ 7
- כאן חדשות
טוען תגובות...