שלוש תאונות עבודה באופקים: שניים נפלו לבור ואחד נפל מגובה, הפצועים במצב בינוני
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- ב‑23 ביוני 2026 נפצע שני גברים בעבודה באופקים, אחד בגיל כ‑21 שנפל לבור והשני בגיל 40 שנפל מגובה.
- הפציעות נחשבו לבינוניות, והעובדים קיבלו טיפול ראשוני מצוות מד״א לפני שהועברו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.
- הפצוע הראשון סבל מחבלות בגפיים, בעוד הפצוע השני נושא פגיעה בראש.
- האירועים דווחו למרכז חירום מד״א באזור הנגב והועברו למערכת החירום המקומית לטיפול מהיר.
- הגורמים לתאונות לא נחשפו, אך הן התרחשו במהלך ביצוע משימות בנייה ותחזוקה באתרי עבודה באופקים.
מקורות (3)
- מעריב
- ערוץ 7
- מעריב
טוען תגובות...