טייס F‑15E אמריקאי שנטש באפריל מעל איראן תיאר קבוצת כטב״מים נעה כיחידה אחת בדמיון מדוזה

חדש ביטחון 2 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • פיילוט אמריקאי של F‑15E נאלץ לנטוש את מטוסו באפריל 2024 במהלך משימה מעל שטחי איראן.
  • לאחר שהוצא מהמטוס על ידי יחידות מיוחדות, הוא תיאר שראה קבוצת כטב״מים איראניים המחוברים יחד ונעים כגוף אחד בעל צורה המזכירה מדוזה.
  • העדות נמסרה לחקירת מודיעין של ארה״ב והציתה ויכוח פנימי לגבי אמינות התיאור והאם הכטב״מים שימשו להפלת המטוס.
  • הגורמים עדיין חוקרים את הסיבה המדויקת לנפילת המטוס, אך קיים חשש שהמבנה המיוחד של הכטב״מים סייע לאיראן במבצע.
  • הדיווח מרמז שהאויב עשוי להחזיק בטכנולוגיית רשת שליטה מרובת‑כוחות, טכנולוגיה שלכאורה פותחה בעזרת סין ורוסיה.

מקורות (2)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות