שתיים צעירות ישראליות נעצרו בנמל קרקוב, פולין, בחשד להברחת 50 ק״ג גת
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- שתי נשים חרדיות בגיל 23 ו‑24 נעצרו בנמל התעופה בקרקוב, פולין, בחשד שהן משכו במזוודותיהן כ‑50 קילוגרם קנאביס, חומר שנחשב לסם במדינה.
- המעצר התרחש ביום שישי, כאשר הנשים הגיעו בטיסה ישירה מישראל.
- בפולין, שבה החקיקה נוקשה כלפי סוחרי קנאביס, נעצרות כאלה מובילות למאסר לפני משפט, תנאי מעצר קשים ולעיתים גירוש מהמדינה.
- עורכי דין מציינים כי בתי המשפט נוטים להפחית את העונש למאסר על תנאי, אך המעצרים משמשים כ״מכת הלם" ומלווה ברישום פלילי בינלאומי ובגירוש מהאזור.
- מקורות מדווחים כי מארגנים משכנעים צעירים חרדים לבצע את ההברחה בתמורה לכרטיס טיסה וכ‑5,000 שקלים, בטענה שהקנסות יהיו קלים או שהמזוודה תוחרם במידה והם תפסו.
מקורות (3)
- IL חדשות ישראל
- דניאל עמרם
- Ynet
טוען תגובות...