שתיים צעירות ישראליות נעצרו בנמל קרקוב, פולין, בחשד להברחת 50 ק״ג גת

חדש עודכן ביטחון 3 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • שתי נשים חרדיות בגיל 23 ו‑24 נעצרו בנמל התעופה בקרקוב, פולין, בחשד שהן משכו במזוודותיהן כ‑50 קילוגרם קנאביס, חומר שנחשב לסם במדינה.
  • המעצר התרחש ביום שישי, כאשר הנשים הגיעו בטיסה ישירה מישראל.
  • בפולין, שבה החקיקה נוקשה כלפי סוחרי קנאביס, נעצרות כאלה מובילות למאסר לפני משפט, תנאי מעצר קשים ולעיתים גירוש מהמדינה.
  • עורכי דין מציינים כי בתי המשפט נוטים להפחית את העונש למאסר על תנאי, אך המעצרים משמשים כ״מכת הלם" ומלווה ברישום פלילי בינלאומי ובגירוש מהאזור.
  • מקורות מדווחים כי מארגנים משכנעים צעירים חרדים לבצע את ההברחה בתמורה לכרטיס טיסה וכ‑5,000 שקלים, בטענה שהקנסות יהיו קלים או שהמזוודה תוחרם במידה והם תפסו.

מקורות (3)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות