משרד הבריאות מאשר: שני שבויי הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו נבדקו שליליים לאבולה

חדש ביטחון 2 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • משרד הבריאות הודיע כי שני שבויי הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו נבדקו והתקבלו תוצאות שליליות לזיהוי נגיף האיבולה.
  • הבדיקות בוצעו במוסד רפואי בישראל לאחר שחרור השבויים מהקונפליקט באפריקה.
  • הבדיקה נערכת כחלק מהפרוטוקול הרפואי למניעת הפצת מחלה אפשרית בקרב האוכלוסייה המקומית.
  • המקור למידע הוא שני ערוצי חדשות – החדשות החמות וכאן חדשות ערוץ 11, אשר דיווחו על תוצאות הבדיקה.
  • הודעה זו נועדה להרגיע את הציבור ולוודא שאין סיכון בריאותי בעקבות האירוע הביטחוני.

מקורות (2)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות