משרד הבריאות מאשר: שני שבויי הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו נבדקו שליליים לאבולה
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- משרד הבריאות הודיע כי שני שבויי הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו נבדקו והתקבלו תוצאות שליליות לזיהוי נגיף האיבולה.
- הבדיקות בוצעו במוסד רפואי בישראל לאחר שחרור השבויים מהקונפליקט באפריקה.
- הבדיקה נערכת כחלק מהפרוטוקול הרפואי למניעת הפצת מחלה אפשרית בקרב האוכלוסייה המקומית.
- המקור למידע הוא שני ערוצי חדשות – החדשות החמות וכאן חדשות ערוץ 11, אשר דיווחו על תוצאות הבדיקה.
- הודעה זו נועדה להרגיע את הציבור ולוודא שאין סיכון בריאותי בעקבות האירוע הביטחוני.
מקורות (2)
- חדשות חמות
- כאן חדשות
טוען תגובות...