השר משבח את חיסול החוטף, בעוד אימו של יגיל יעקב מתלוננת על קבלת קרדיט על החלטה שהייתה נגד העסקה
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
4 דק׳1 דק׳
- השר עמיחי אליהו, חבר בממשלת ישראל, פרסם ברשת X הודעה שבה הוא חוגג את חיסולו של המחבל שהשתתף בחטיפת יגיל יעקב, בן 12 שנחטף לגליל בעזה.
- אימו של יגיל, רננה יעקב, הגיבה לפוסט של השר בטענה שהשר התנגד לעסקת השחרור שבה שוחררו בנה ובנו שלושה, וכעת מתגאה במעשה שהתרחש לאחר ההסכמה.
- במהלך ראיון עם ynet, רננה ציינה כי היא לא קיבלה כל פנייה מהשר לאחר האירוע, והדגישה כי ההצעה לשחרור הילדים נתקלה בהתנגדותו של אליהו במועדים קודמים.
- האם, רננה, העלתה ביקורת על כך שהשר מציין כי "לא שכחנו" את יגיל, אך בפועל לא סיפק תמיכה ממשית למשפחות החטופים ולא הציע סליחה על התנגדותו לעסקה.
- האירוע התרחש ביום שלפני פרסום הודעת צה״ל על חיסול המחבל, והתגובות של המשפחה משקפות מתחים פוליטיים סביב ניהול משא ומתן עם חמאס והקצאת משאבים לשיקום הקורבנות.
מקורות (1)
- Ynet
טוען תגובות...