השר משבח את חיסול החוטף, בעוד אימו של יגיל יעקב מתלוננת על קבלת קרדיט על החלטה שהייתה נגד העסקה

חדש פוליטיקה 1 מקורות

סיכום המאמר

4 דק׳1 דק׳
  • השר עמיחי אליהו, חבר בממשלת ישראל, פרסם ברשת X הודעה שבה הוא חוגג את חיסולו של המחבל שהשתתף בחטיפת יגיל יעקב, בן 12 שנחטף לגליל בעזה.
  • אימו של יגיל, רננה יעקב, הגיבה לפוסט של השר בטענה שהשר התנגד לעסקת השחרור שבה שוחררו בנה ובנו שלושה, וכעת מתגאה במעשה שהתרחש לאחר ההסכמה.
  • במהלך ראיון עם ynet, רננה ציינה כי היא לא קיבלה כל פנייה מהשר לאחר האירוע, והדגישה כי ההצעה לשחרור הילדים נתקלה בהתנגדותו של אליהו במועדים קודמים.
  • האם, רננה, העלתה ביקורת על כך שהשר מציין כי "לא שכחנו" את יגיל, אך בפועל לא סיפק תמיכה ממשית למשפחות החטופים ולא הציע סליחה על התנגדותו לעסקה.
  • האירוע התרחש ביום שלפני פרסום הודעת צה״ל על חיסול המחבל, והתגובות של המשפחה משקפות מתחים פוליטיים סביב ניהול משא ומתן עם חמאס והקצאת משאבים לשיקום הקורבנות.

מקורות (1)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות