חיזבאללה: תקיפת צה״ל בנבטיה מהווה הפרה בוטה של הפסקת האש
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- ארגוני חיזבאללה פרסמו הצהרה בתגובה לפגיעה של צה״ל בנבטייה שבדרום לבנון.
- הפגיעה כללה פתיחה באש מקלעים לעבר קבוצה של אזרחים שהיו בעבודה לשחרור כבישים ולחילוץ גופות מההריסות.
- במהלך האירוע נהרגו שני אזרחים, ביניהם עובד עירייה, ונפצעו מספר נוספים.
- ההתקפה אירעה בתאריך 23 ביוני 2026, בשעה 13:45, והוצגה על ידי חיזבאללה כהפרה בוטה של הפסקת האש שהתקיימה עד כה.
- חיזבאללה הזהיר כי הפרת ההפסקה עלולה להביא להסלמה נוספת במצב הביטחוני באזור.
מקורות (7)
- חדשות ישראל
- אפוק
- חדשות ישראל בטלגרם
- ערוץ 7
- ניצן שפירא
- מעריב
- עמית סגל
טוען תגובות...