צה״ל תקף חוליית מחבלים חמושים ברכס עלי‑א‑טאהר בדרום לבנון להסרת איום מיידי
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- צה״ל ביצע ביום שלישי, 23 ביוני 2026, תקיפה של חוליית מחבלים חמושים בדרום לבנון, באזור רכס עלי‑א‑טאהר סמוך לעיר א‑נבטיה.
- החולייה זוהתה פועלת בקרבת כוחות צה״ל הפועלים במרחב הביטחוני, והצבא ערך "סגירת מעגל" מהירה לפני שהתקיפה נורמה מצפון לאזור.
- הפעולה נועדה להסיר איום מיידי על החיילים הישראליים שנמצאים במרחב הביטחוני ולמנוע פגיעה באזרחים ובכוחות צה״ל.
- צה״ל פרסם תמונה של אחד המחבלים שהושמדו במהלך המתקפה, והדגיש כי ימשיך לנקוט צעדים דומים נגד איומים מיידיים.
- במקביל, נמסר כי ההגבלות על פעילות צבאית בלבנון חזקו, כך שהתקפות יזומות ניתנות רק באישור בכיר ובמקרים של סכנה מיידית.
מקורות (14)
- קפטן איוב
- אהרון ידיעות
- Ynet
- עין על המזה״ת
- אפוק
- אבועלי אקספרסס
- חדשות ישראל בטלגרם
- חדשות מהשטח
- IL חדשות ישראל
- חדשות חמות
- עמית סגל
- ערוץ 7
- ניצן שפירא
- ערוץ 7
טוען תגובות...