חדשות חמות

צה״ל תקף חוליית מחבלים חמושים ברכס עלי‑א‑טאהר בדרום לבנון להסרת איום מיידי

חדש עודכן ביטחון 14 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • צה״ל ביצע ביום שלישי, 23 ביוני 2026, תקיפה של חוליית מחבלים חמושים בדרום לבנון, באזור רכס עלי‑א‑טאהר סמוך לעיר א‑נבטיה.
  • החולייה זוהתה פועלת בקרבת כוחות צה״ל הפועלים במרחב הביטחוני, והצבא ערך "סגירת מעגל" מהירה לפני שהתקיפה נורמה מצפון לאזור.
  • הפעולה נועדה להסיר איום מיידי על החיילים הישראליים שנמצאים במרחב הביטחוני ולמנוע פגיעה באזרחים ובכוחות צה״ל.
  • צה״ל פרסם תמונה של אחד המחבלים שהושמדו במהלך המתקפה, והדגיש כי ימשיך לנקוט צעדים דומים נגד איומים מיידיים.
  • במקביל, נמסר כי ההגבלות על פעילות צבאית בלבנון חזקו, כך שהתקפות יזומות ניתנות רק באישור בכיר ובמקרים של סכנה מיידית.

מקורות (14)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות