גיא מרוז עזב את האולפן של ״הפטריוטים״ במהלך שידור חי לאחר התפרצות

חדש עודכן כללי 3 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • ב-23 ביוני 2026, במהלך שידור חי של תוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, הפאנליסט גיא מרוז עזב את האולפן.
  • הוויכוח נוצר לאחר שהמנחה איתמר פליישמן העלה ביקורת קשה על מנכ״ל רע״ם, מנסור עבאס, ושאל מדוע הוא לא נמצא במעצר.
  • פליישמן האשים את עבאס בקשר עם ארגוני טרור והשתמש בביטויים כגון "סוס טרויאני" ו״גייס חמישי".
  • מרוז ניסה לקטוע את דבריו של פליישמן והגיב בציניות, מה שהוביל להחלפת עלבונות שכללה את המונח "אידיוט שימושי" מצד המנחה.
  • לאחר שהחליף מילים נחרצות, מרוז החליט לצאת מהאולפן לפני סיום השידור.

מקורות (3)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות