גיא מרוז עזב את האולפן של ״הפטריוטים״ במהלך שידור חי לאחר התפרצות
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- ב-23 ביוני 2026, במהלך שידור חי של תוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, הפאנליסט גיא מרוז עזב את האולפן.
- הוויכוח נוצר לאחר שהמנחה איתמר פליישמן העלה ביקורת קשה על מנכ״ל רע״ם, מנסור עבאס, ושאל מדוע הוא לא נמצא במעצר.
- פליישמן האשים את עבאס בקשר עם ארגוני טרור והשתמש בביטויים כגון "סוס טרויאני" ו״גייס חמישי".
- מרוז ניסה לקטוע את דבריו של פליישמן והגיב בציניות, מה שהוביל להחלפת עלבונות שכללה את המונח "אידיוט שימושי" מצד המנחה.
- לאחר שהחליף מילים נחרצות, מרוז החליט לצאת מהאולפן לפני סיום השידור.
מקורות (3)
- ישראל היום
- ערוץ 7
- מעריב
טוען תגובות...