צה״ל מדווח על תקיפה בדרום לבנון להסרת איום מיידי; חיזבאללה מכנה זאת הפרה בוטה של הפסקת האש

חדש עודכן ביטחון 5 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • צה״ל ביצע תקיפה בדרום לבנון במטרה להסיר איום מיידי שנחשף באזור.
  • התקיפה התרחשה בשעה 11:30 בבוקר, כאשר כוחות צבאיים פתחו באש אל מול קבוצת אזרחים בשכונת דיר בא-נבטיה.
  • במהלך המעשה נרצחו שני אזרחים, ביניהם עובד עירייה, וכן נפצעו כמה נוספים.
  • חיזבאללה הגיב לאירוע בטענה שמדובר בהפרה בוטה של הסכם הפסקת האש הקיים בין שני הצדדים.
  • הארגון טען שהאזרחים פעלו לחילוץ גופות ולפינוי כבישים לפני שהותקפה, והדגיש את חשיבות שמירת ההסכם.

מקורות (5)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות