צה״ל מדווח על תקיפה בדרום לבנון להסרת איום מיידי; חיזבאללה מכנה זאת הפרה בוטה של הפסקת האש
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- צה״ל ביצע תקיפה בדרום לבנון במטרה להסיר איום מיידי שנחשף באזור.
- התקיפה התרחשה בשעה 11:30 בבוקר, כאשר כוחות צבאיים פתחו באש אל מול קבוצת אזרחים בשכונת דיר בא-נבטיה.
- במהלך המעשה נרצחו שני אזרחים, ביניהם עובד עירייה, וכן נפצעו כמה נוספים.
- חיזבאללה הגיב לאירוע בטענה שמדובר בהפרה בוטה של הסכם הפסקת האש הקיים בין שני הצדדים.
- הארגון טען שהאזרחים פעלו לחילוץ גופות ולפינוי כבישים לפני שהותקפה, והדגיש את חשיבות שמירת ההסכם.
מקורות (5)
- Ynet
- אהרון ידיעות
- אהרון ידיעות
- חדשות ישראל
- עין על המזה״ת
טוען תגובות...