שגריר איראן באו״ם מודיע על פתיחת מצר הורמוז ללא אגרות ל‑60 יום, המשך תלוי במו״מ ויאפשר מנגנון עם עומאן; אזהרה לישראל

חדש פוליטיקה 2 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • השגריר של איראן באו״ם הודיע כי מצר הים של הורמוז ייפתח לשיט ללא תשלום אגרות במשך שישה חודשים
  • ההחלטה תיכנס לתוקף מיידי ותימשך למשך 60 יום, והמשך הפעילות יהיה תלוי בתוצאות משא ומתן עתידי
  • המהלך נועד ליצור מנגנון שיתופי עם עומאן, המדינה השכנה של האסטרטגיה הימית
  • השגריר ציין שהצעד נועד ללחוץ על מדינות האזור ולשקול את האינטרסים האסטרטגיים של איראן
  • בנוסף נמסרה אזהרה מפורשת לישראל, שהצעד עשוי לשמש כלי השפעה במאבק האזורי

מקורות (2)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות