חדשות חמות

צה״ל פתח באש בנבטיה אל‑פוקה בדרום לבנון: שני הרוגים ושניים פצועים, טנקים ודחפור בקרבת חדאתא

חדש עודכן ביטחון 17 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • ב‑11 ביוני 2026 צה״ל פתח באש על כפר אל‑פוקה (אל‑נבטיה) בדרום לבנון.
  • הירי גרם למותו של אדם אחד ולפציעתם של שני אזרחים נוספים שנכנסו לבדוק את בתיהם.
  • בקרבת הכפר נראו טנקים ו‑דחפור צבאי, וכן פעילות צבאית באיזור חדאתא הסמוך.
  • המידע נמסר על ידי גורמי הביטחון וההגנה האזרחית בלבנון וצוטט על ידי רויטרס ואל‑ערבי הקטארי.
  • הפעולה נחשבת למבצע צבאי של צה״ל במרחב הגבול הדרומי של לבנון, ללא פרטים נוספים לגבי המניע המדויק.

מקורות (17)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות