צה״ל פתח באש בנבטיה אל‑פוקה בדרום לבנון: שני הרוגים ושניים פצועים, טנקים ודחפור בקרבת חדאתא
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- ב‑11 ביוני 2026 צה״ל פתח באש על כפר אל‑פוקה (אל‑נבטיה) בדרום לבנון.
- הירי גרם למותו של אדם אחד ולפציעתם של שני אזרחים נוספים שנכנסו לבדוק את בתיהם.
- בקרבת הכפר נראו טנקים ו‑דחפור צבאי, וכן פעילות צבאית באיזור חדאתא הסמוך.
- המידע נמסר על ידי גורמי הביטחון וההגנה האזרחית בלבנון וצוטט על ידי רויטרס ואל‑ערבי הקטארי.
- הפעולה נחשבת למבצע צבאי של צה״ל במרחב הגבול הדרומי של לבנון, ללא פרטים נוספים לגבי המניע המדויק.
מקורות (17)
- אבועלי אקספרסס
- חדשות ישראל בטלגרם
- אפוק
- חדשות ישראל בטלגרם
- IL חדשות ישראל
- חדשות חמות
- אבועלי אקספרסס
- חדשות חמות
- אבועלי אקספרסס
- ניצן שפירא
- Ynet
- חדשות ישראל
- עין על המזה״ת
- IL חדשות ישראל
- חדשות ישראל בטלגרם
- חדשות מהשטח
- עין על המזה״ת
טוען תגובות...