בנט מצהיר: אני ימין, אך אינני שמוק, במטרה למזער את המתח
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- בנט, ראש הממשלה לשעבר, השתתף בכנס המדיניות הבינלאומית של JNS והצהיר על היותו ימין שאינו קיצוני.
- הוא הדגיש שהעמדות שלו לגבי הסכסוך הישראלי‑פלסטיני נשארו קבועות, כולל שמירה על השטחים וההתנגדות להקמת מדינה פלסטינית.
- בנט ציין כי הוא אינו תומך בהתנהלות חסרת אחריות או בטוויטרים פזיזים, במטרה למתן את המתח הציבורי סביב דבריו.
- ההצהרות נמסרו ביום שלישי, 23 ביוני 2026, במסגרת אירוע שהתקיים בישראל ובשידור של JNS.
- הדובר של בנט ביקש להבהיר שההבדל בין ימין קונבנציונלי לקיצוניות הוא משמעותי, ולשמור על אינטרסים לאומיים מבלי להיכנס לשפה קיצונית.
מקורות (2)
- Ynet
- ישראל היום
טוען תגובות...