שר הביטחון בן‑גביר שוקל לפטר את מפקד תחנת בני ברק‑רמת‑גן ושוטרים נוספים לאחר תיעוד אירועי אלימות
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- שר הביטחון הלאומי איתמר בן‑גביר הודיע כי הוא בוחן אפשרות לפטר את מפקד תחנת המשטרה בבני ברק‑רמת‑גן לאחר תיעוד של אירועי אלימות במפגין שהתרחש בשבוע הקודם.
- במכתב שנשלח למפכ״ל המשטרה, דני לוי, בן‑גביר דרש חקירה מעמיקה של מקרים שבהם נצפו שוטרים משגרי רימוני הלם בניגוד להנחיות, משתמשים בכוח חריג ומבצעים השפלה של המפגינים.
- השר ציין כי אם תתברר הפרה חמורה של הנהלים, הוא עשוי לנקוט בסמכותו החוקית ולהרחיק לצמיתות את הקצינים המעורבים, כולל המפקד המקומי.
- הדיון בנושא צפוי להתקיים במהלך השבוע הנוכחי, וההחלטה תלוייה בממצאי החקירה ובשיקול דעתו של השר.
- ההצעה נמסרה למפכ״ל המשטרה במכתב מתאריך שלישי, 23 ביוני 2026, ומטרתה להבטיח שמירה על תקנות השימוש בכוח והגנה על זכויות המפגינים.
מקורות (5)
- ישראל היום
- כאן חדשות
- ערוץ 7
- חדשות חמות
- IL חדשות ישראל
טוען תגובות...