שר הביטחון בן‑גביר שוקל לפטר את מפקד תחנת בני ברק‑רמת‑גן ושוטרים נוספים לאחר תיעוד אירועי אלימות

חדש עודכן פוליטיקה 5 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • שר הביטחון הלאומי איתמר בן‑גביר הודיע כי הוא בוחן אפשרות לפטר את מפקד תחנת המשטרה בבני ברק‑רמת‑גן לאחר תיעוד של אירועי אלימות במפגין שהתרחש בשבוע הקודם.
  • במכתב שנשלח למפכ״ל המשטרה, דני לוי, בן‑גביר דרש חקירה מעמיקה של מקרים שבהם נצפו שוטרים משגרי רימוני הלם בניגוד להנחיות, משתמשים בכוח חריג ומבצעים השפלה של המפגינים.
  • השר ציין כי אם תתברר הפרה חמורה של הנהלים, הוא עשוי לנקוט בסמכותו החוקית ולהרחיק לצמיתות את הקצינים המעורבים, כולל המפקד המקומי.
  • הדיון בנושא צפוי להתקיים במהלך השבוע הנוכחי, וההחלטה תלוייה בממצאי החקירה ובשיקול דעתו של השר.
  • ההצעה נמסרה למפכ״ל המשטרה במכתב מתאריך שלישי, 23 ביוני 2026, ומטרתה להבטיח שמירה על תקנות השימוש בכוח והגנה על זכויות המפגינים.

מקורות (5)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות