קאליבף: טראמפ איים על נשיא איראן במו״מ, איראן וארה״ב יבטיחו שלמות טריטוריאלית של לבנון

עודכן פוליטיקה 4 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • הדובר קאליבף הודיע כי דונלד טראמפ איים על נשיא איראן במהלך משא ומתן דיפלומטי שנערך לאחרונה.
  • האיומים של טראמפ נועדו ללחוץ על איראן בנוגע למדיניותה האזורית ולתכניותיה הגרעיניות.
  • באותו מסגרת, איראן וארצות הברית התחייבו לשמור על שלמות טריטוריאלית של לבנון ולמנוע הפרות גבוליות.
  • ההצהרות נמסרו דרך מספר ערוצי תקשורת, כולל אתר "אבו עלי אקספרס" וערוץ "עין למזרח התיכון" בטלגרם.
  • ההודעה נועדה להדגיש את המאמץ הדיפלומטי המשותף של שני הצדדים למניעת סכסוכים במזרח התיכון.

מקורות (4)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות