איראן מודיעה: סיימו השיחות הטכניות עם ארה״ב בשוויץ, יוקמו קבוצות עבודה בנוגע לגרעין ולסנקציות

פוליטיקה 5 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • הדובר של משרד החוץ האיראני הודיע כי השיחות הטכניות עם נציגי ארה״ב שהתקיימו בשווייץ הסתיימו.
  • הוחלט להקים ארבע קבוצות עבודה שיתמקדו בהקלה בסנקציות, בנושאי נשק גרעיני, בשיקום ובפיתוח כלכלי של איראן, וכן קבוצה למעקב אחר ההתקדמות.
  • המשא ומתן העתידי ימשיך תחת פיקוח ועדה ברמה גבוהה שכוללת את יו״ר הפרלמנט ומשרדי החוץ האיראנים, סגן נשיא ארה״ב, וראשי ממשלות פקיסטן וקטאר.
  • דובר משרד החוץ הבהיר כי טהרן לא ניהלה משא ומתן על שינוי בתוכנית הגרעין ולא קיבלה התחייבויות חדשות במהלך הפגישות עם ארה״ב.
  • הקשר עם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית יימשך בהתאם למסגרות והנהלים הקיימים, ללא שינוי בתנאים הקיימים.

מקורות (5)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות