איראן מודיעה: סיימו השיחות הטכניות עם ארה״ב בשוויץ, יוקמו קבוצות עבודה בנוגע לגרעין ולסנקציות
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- הדובר של משרד החוץ האיראני הודיע כי השיחות הטכניות עם נציגי ארה״ב שהתקיימו בשווייץ הסתיימו.
- הוחלט להקים ארבע קבוצות עבודה שיתמקדו בהקלה בסנקציות, בנושאי נשק גרעיני, בשיקום ובפיתוח כלכלי של איראן, וכן קבוצה למעקב אחר ההתקדמות.
- המשא ומתן העתידי ימשיך תחת פיקוח ועדה ברמה גבוהה שכוללת את יו״ר הפרלמנט ומשרדי החוץ האיראנים, סגן נשיא ארה״ב, וראשי ממשלות פקיסטן וקטאר.
- דובר משרד החוץ הבהיר כי טהרן לא ניהלה משא ומתן על שינוי בתוכנית הגרעין ולא קיבלה התחייבויות חדשות במהלך הפגישות עם ארה״ב.
- הקשר עם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית יימשך בהתאם למסגרות והנהלים הקיימים, ללא שינוי בתנאים הקיימים.
מקורות (5)
- כאן חדשות
- חדשות ישראל
- ערוץ 7
- Ynet
- ערוץ 7
טוען תגובות...