קימ ג׳ונג‑און מצהיר על מימוש מעמד צפון קוריאה כמדינה גרעינית

ביטחון 2 מקורות

סיכום המאמר

2 דק׳1 דק׳
  • קימ ג׳ונג‑און, מנהיג צפון קוריאה, הודיע כי המדינה תמשיך במאמצים לממש את מעמדה כמעצמה בעלת נשק גרעיני.
  • ההצהרה נמסרה במהלך ישיבת הוועד המרכזי של המפלגה השלטת ונפוצה על ידי סוכנות הידיעות KCNA.
  • הקימ ציין כי האיום הביטחוני העולמי מחייב את צפון קוריאה לאמץ אסטרטגיה גרעינית כדי להגן על עצמה.
  • הדובר האשים את ארצות הברית ואת דרום קוריאה בתור גורמים שמחריפים סכסוכים באירופה ובמזרח התיכון.
  • המסר נרשם גם בעיתון רויטרס, אשר ציטט את דברי הקימ לגבי ההשפעה של פעולות אמריקה על המצב הבינלאומי.

מקורות (2)

שתפו:

מה אתם חושבים?

תגובות

טוען תגובות...

הוסיפו תגובה

עד 1000 תווים

חדשות קשורות