קימ ג׳ונג‑און מצהיר על מימוש מעמד צפון קוריאה כמדינה גרעינית
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- קימ ג׳ונג‑און, מנהיג צפון קוריאה, הודיע כי המדינה תמשיך במאמצים לממש את מעמדה כמעצמה בעלת נשק גרעיני.
- ההצהרה נמסרה במהלך ישיבת הוועד המרכזי של המפלגה השלטת ונפוצה על ידי סוכנות הידיעות KCNA.
- הקימ ציין כי האיום הביטחוני העולמי מחייב את צפון קוריאה לאמץ אסטרטגיה גרעינית כדי להגן על עצמה.
- הדובר האשים את ארצות הברית ואת דרום קוריאה בתור גורמים שמחריפים סכסוכים באירופה ובמזרח התיכון.
- המסר נרשם גם בעיתון רויטרס, אשר ציטט את דברי הקימ לגבי ההשפעה של פעולות אמריקה על המצב הבינלאומי.
מקורות (2)
- ערוץ 7
- Ynet
טוען תגובות...