ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ״ל קבעו: צה״ל ימשיך במבצעי סיכול והגנה על רצועת הביטחון בדרום לבנון
סיכום המאמר
סיכום זה נוצר באמצעות בינה מלאכותית. ייתכן שחלק מהמידע אינו מדויק.
2 דק׳1 דק׳
- ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון ישראל כ״ץ וראש המטה הכללי אייל זמיר פרסמו הודעה משותפת בתאריך 22 ביוני 2026.
- בהודעה נמסר כי צה״ל ימשיך לבצע מבצעי סיכול והגנה ברצועת הביטחון בדרום לבנון במטרה למנוע איומים על חיילי הצבא והאזרחים.
- ההצהרה ניתנה לאחר פגישה של שלושת המנהיגים עם מפקד פיקוד הצפון, אלוף רפי מילוא.
- הדגש היה על השמדת תשתיות טרור של חיזבאללה ושמירה על שליטה באזורים הקרובים לגבול הצהוב.
- גורמי צבא מדווחים כי פעילות יזומה עמוקה יותר בלבנון מחייבת אישורים ברמות גבוהות יותר, מה שמגביל את חופש הפעולה של היחידות בשטח.
- העיתון ניו יורק טיימס מציין שהוראות חדשות קובעות קפדנות גבוהה באישור ירי כלפי אזרחים ובפגיעה במבנים שאינם מהווים איום מיידי.
מקורות (10)
- ערוץ 7
- מעריב
- ערוץ 7
- אהרון ידיעות
- IL חדשות ישראל
- חדשות מהשטח
- ניצן שפירא
- עמית סגל
- חדשות חמות
- מבזקי רעם
טוען תגובות...